NOA Holdings N.V. është një kompani aksionere me një staf të vogël udhëheqës e të kualifikuar të cilët punojnë ngushtë dhe në mënyre aktive me skuadrat lokale të manaxhimit, për të nxitur ekzekutimin, arritjen e objektivave dhe mbështetjen e nevojshme për një rritje të shëndetshme.
Ndërsa Këshilli i Administrimit, është organi që mundëson një qeverisje të fortë dhe vizionare të institucionit. Ky këshill përbëhet nga menaxherë dhe drejtues ekzekutivë me eksperiencë ndërkombëtare në fushën e financave dhe investimeve, duke siguruar një mbështetje solide për zhvillimin e qëndrueshëm të institucionit financiar NOA.
-
Andrew Jeffrey Walsh
Chairman, non-executive
-
Tomas Hlavac
Member, non-executive
-
Herjola Spahiu
Member, executive
-
Elona Gjika
Member, non-executive
-
Petr Sastinsky
Member, non-executive
Në NOA investohemi shumë që çdo koleg, njësi, degë e strukturë të mos pengohet në aktivitetin e tyre për shkak të ngurtësive institucionale. Përpos organigramës rregulluese sipas së cilës ndahen departamentet e institucionit, i gjithë ekipi i NOA përkrah një kulture koorporative të sheshtë ku çdokush, dhe në çdo kohë, mund të propozojë çdo lloj përmirësimi në arritjen e objektivave. Ne përpiqemi të jemi fleksibël në strukturën tonë organizative duke u përshtatur në mënyrë konstante projekteve madhore të kompanisë, zhvillimeve të tregut apo risive teknologjike më të fundit.
-
Herjola Spahiu
Drejtor Ekzekutiv
-
Ariola Çela
Drejtor i Departamentit të Financës
-
Albana Pelinku
Drejtor i Riskut & Përputhshmërisë
-
Ervin Gogaj
Drejtor i Operacioneve & Projekteve
-
Tonin Lleshi
Drejtor i Teknologjisë së Informacionit
-
Mirlinda Korkuti
Drejtor i Inovacionit & Projekteve të Biznesit
-
Elert Stoja
Drejtor i Shitjeve
-
Blerina Krantja
Drejtor i Burimeve Njerëzore
-
Elda Toro
Drejtor i Auditit të Brendshëm
-
Manjola Çerenishti
Drejtor i ESG dhe Komunikimit të Brandit
Blerina Krantja
Mbi 17 vite përvojë në burime njerëzore, zhvillim organizativ dhe menaxhimin e ndryshimeve në sektorin bankar dhe financiar. Ofrimi i shërbimeve dhe programeve që maksimizojnë burimet njerëzore për të siguruar që kompania mund të përmbushë objektivat e saj për rritje.
Që prej Maj 2019 Anëtar i Komitetit të Punës dhe Etikës - Dhoma Amerikane e Tregtisë në Shqipëri, e cila ka për synim të merret me çështje që lidhen me menaxhimin e burimeve njerëzore, pajtueshmërinë me rregulloret e punës dhe legjislacionin, Kodin e Punës, Kodin e Etikës, praktikat antikorrupsion, etj.
Zj.Krantja u promovua si Drejtor i Burimeve Njerëzore në Maj 2017, pas 3 viteve të suksesshme si Drejtor i Kompensimit dhe Benefiteve në NOA. Implementimi i politikave të reja të burimeve njerëzore për të optimizuar strukturën organizative, zhvillimin e burimeve njerëzore, menaxhimin e talenteve, strategjitë e rekrutimit, markimin e punëdhënësit, mekanizmat e mbajtjes së stafit, trajnimin, menaxhimin e ekipit, etj.
2014 - 2017 Ajo iu bashkua NOA-s në Nëntor 2014 si Drejtor i Kompensimit dhe Benefiteve, pas 6 vite përvojë në Bankën Qendrore të Shqipërisë në fushën e burimeve njerëzore. Gjatë tre viteve, ajo ndërtoi një njësi të fortë dhe të qëndrueshme të kompensimit dhe benefiteve, duke integruar të gjitha proceset e pagave dhe shpërblimeve në departamentin e burimeve njerëzore dhe udhëhoqi automatizimin e të gjitha proceseve kryesore të burimeve njerëzore përmes projektit të HR Software. Ajo arriti të hartojë dhe zbatojë strategji efektive të komunikimit në lidhje me kompensimin dhe benefitet totale dhe të sjellë propozime konkrete për përmirësimin e programit të përfitimeve të sigurimit shëndetësor dhe skemave të tjera nxitëse.
2008 - 2014 Ajo filloi karrierën e saj të hershme në Bankën e Shqipërisë si specialist i burimeve njerëzore, kryesisht e përqendruar në fushën e kompensimit dhe benefiteve, hartimin dhe zbatimin e politikave sociale dhe benefiteve të stafit. Me kalimin e viteve ajo manaxhoi me sukses programin e përfitimeve shëndetësore dhe të sigurimeve, skemave nxitëse por edhe koordinimin e trajnimeve, mbikëqyrjen dhe koordinimin e menaxhimit të performancës, marrëdhëniet me palët e treta, etj. Gjatë këtyre gjashtë viteve ajo fitoi aftësi dhe kompetenca të mëtejshme në të gjitha funksionet e Burimeve Njerëzore.
Zj.Krantja u diplomua në "Financë & Bankë" në Universitetin Babes-Bolyai, Cluj Napoca, Rumani në 2006. Ajo gjithashtu zotëron një diplomë master në "Banka dhe Tregje Kapitale", lëshuar nga i njëjti institucion në vitin 2007.